Cheetah lancar koleksi Spy X Family di Nihon Matsuri 2024

KUALA LUMPUR, 26 Julai 2024 – Cheetah Holdings Berhad melancarkan Cheetah | Koleksi Spy X Family pada Nihon Matsuri 2024 di Stadium Nasional Bukit Jalil bermula 25 Julai hingga 4 Ogos.

Koleksi baharu ini kini juga boleh didapati di laman web Cheetah, memberikan peluang menarik kepada peminat anime dan peminat fesyen untuk meraikan anime kegemaran mereka dalam gaya.

Pelancaran ini merupakan inisiatif kedua Cheetah dalam dunia harta intelek anime (IP), berikutan kejayaan cemerlang tahun lalu dengan koleksi Attack On Titan.

Menyedari trend yang semakin meningkat dan populariti anime Jepun yang meluas, Cheetah menyasarkan untuk menarik demografi yang lebih muda dan memanfaatkan budaya anime yang rancak serta sentiasa berkembang.

Acara pelancaran di Nihon Matsuri 2024 sungguh menakjubkan, menampilkan pelbagai promosi dan hadiah yang menarik, sekali gus membuatkan para hadirin berdebar-debar dalam keterujaan.

Peminat Cheetah | Spy X Family mempunyai peluang unik untuk menyelami alam semesta anime melalui pelbagai aktiviti dan barangan eksklusif, menjadikan acara itu pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk semua peserta.

Acara itu mempamerkan pelbagai aktiviti menarik daripada Cheetah Holdings.

Para hadirin menerima pelekat Spy X Family percuma dan Baucar Tunai Cheetah RM5 di pintu masuk.

Peserta yang berpakaian seperti mana-mana watak anime menikmati diskaun 50 peratus, terhad kepada 20 peserta pertama setiap hari.

Pertandingan media sosial pula menjemput pengunjung untuk mengambil gambar di gerai, berkongsi dengan hashtag yang ditetapkan dan mengikuti @CheetahMalaysia untuk peluang memenangi wang tunai RM100 dan baucar tunai dalam talian Cheetah RM200.

Permainan “Cari Anya” menawarkan ganjaran berupa barangan Spy X Family dan Cheetah, di mana mereka perlu mencari kelima-lima Anya untuk layak memenangi item eksklusif.

Selain itu, acara menara hadiah, menampilkan hadiah barangan Spy X Family dan Cheetah percuma, menambah keterujaan dan penglibatan para hadirin.

“Kami teruja untuk menghidupkan watak kesayangan Spy X Family melalui koleksi baharu kami.

“Keghairahan dan kegigihan peminat anime memberi inspirasi kepada kami dan kami komited untuk menawarkan produk unik dan bergaya yang sesuai dengan mereka,” kata Pengarah Eksekutif Cheetah Holdings Berhad, Roy Ho Yew Kee.

Memandang ke hadapan, Cheetah sudah bersiap sedia untuk pelancaran Koleksi Jujutsu Kaisen yang ditetapkan untuk debut pada suku keempat tahun ini.

Koleksi akan datang ini meneruskan trend rekaan yang inovatif dan menawan yang meraikan dunia anime, mengukuhkan lagi kedudukan Cheetah sebagai jenama terkemuka dalam gabungan fesyen dan budaya anime.